Klantenservice

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Kijk eerst of uw antwoord bij de veelgestelde vragen staat. Zo niet, staat ons team u graag te woord.
Mandy Ijssel
- Klantenservice
  • Hebben jullie voorbeelden van grote bouwprojecten omtrent terraria?

    Wij hebben regelmatig grote projecten voor bijvoorbeeld scholen. Deze prachtige projecten hebben wij  allemaal verzameld op onze projecten pagina.

  • Winkelier of Groothandelaar? bekijk onze pagina.

    Reptielenwinkel Blue Lagoon is al 20 jaar de specialist in terrariumbouw en reptielen. Wij hebben diverse merken die wij tegen scherpen prijzen aan de groothandel verkopen. Klik hier om meer te weten te komen.

  • Kan ik stage lopen bij Blue-Lagoon?

    Wij zijn een erkend leerbedrijf en bieden studenten de ruimte om praktijkervaring op te doen. Jaarlijks lopen er tot wel 60 studenten stage bij de Blue Lagoon.


    Wij zijn altijd opzoek naar nieuwe, enthousiaste mensen voor een leuke stage. Niet alleen studenten uit de dienrensector zijn van harte welkom, maar bv. ook studenten met een grafische, technische of juist economische achtergrond.


    Mail voor meer informatie naar info@blue-lagoon.nl

  • Op welke beurzen zijn jullie aanwezig?

    Bekijk voor alle actuele informatie onze beursagenda

  • Hoeveel kost het om een pakketje te laten bezorgen?

    De onderstaande verzendkosten hanteren wij voor onze particulieren klanten:

    Kosten Pakketpost

    Pakketpost: tot 30 kg €5,50 (gratis vanaf €49,- euro)
    Pakketpost België tot 30 kg: €9,50
    Pakketpost World Delivery tot 30kg €25,60
  • Wat moet ik doen om mijn pakket te retourneren?

    Jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling. U kunt uw pakketje hier aanmelden om het retourneringsproces in werking te stellen

  • Kan ik een product retourneren?

    Als consument heb je het recht om je aangekochte product binnen 14 werkdagen te retourneren. Alleen producten die in originele staat verkeren en overeenkomen met de hoeveelheid kunnen worden teruggestuurd.


    Artikelen die op maat zijn gemaakt, voederdieren, glaswerk of waarbij de verzegeling wordt verbroken of de kabels zijn doorgeknipt kunnen niet worden teruggestuurd.


    Als je een product verstuurt, dan moet je een retour garantieformulier invullen en krijg bevestiging van Blue-Lagoon.nl per mail.

  • Wanneer heb ik garantie?

    Heb je een product gekocht en blijkt een fabricagefout te bevatten of is het stuk aangeleverd, dan kun je het retour garantieformulier invullen om garantie aan te vragen.


    Het product dient altijd geruild te worden op plek van aankoop. Indien er te maken is met een beurs aankoop kan deze ook in de winkel geruild worden. Dus alleen als u via de webshop een product gekocht heeft vergoed Blue-Lagoon verzendkosten. Bij een product dat valt onder de garantie krijgt u na aankomst van het pakketje bij Blue Lagoon de verzendkosten teruggestort op uw bankrekening. Er wordt €6,95 vergoed.


    Producten die op maat zijn gemaakt en voedseldieren vallen niet onder de garantie!

  • Hebben jullie informatie over de verzorging van reptielen?

    Wij proberen altijd het beste te geven voor uw reptiel, zo ook met verzorging. Om deze reden hebben wij op onze kenniscentrum een speciaal plekje gewijd waarin wij advies geven over hoe u uw huisdier het beste kan verzorgen.

  • Ik ga op vakantie en kan mijn reptiel nergens brengen.

    Wij hebben een uitgebreide Reptielenopvang service, waarin je precies kan aangeven op welke dagen je het dier langs brengt en op welke dagen je terug bent van vakantie. Meer informatie vindt je op onze reptielenopvang pagina.

  • Is bodembedekking belangrijk?

    Het is natuurlijk belangrijk voor jouw huisdier, dat er de juiste bodembedekking wordt gebruikt. Er wordt bijvoorbeeld voor een baardagaam calcium zand gebruikt, omdat wanneer er normaal zand gebruikt wordt er verstoppingen kunnen ontstaan in de darmen van het beestje. De juiste bodembedding is dus van uitermate belang.


Blue-Lagoon


Keucheniusstraat 11
3144 EM Maassluis

Openingstijden

Maandag: Gesloten
Dinsdag: Gesloten
Woensdag: 14:00-17:30
Donderdag: 14:00-17:30
Vrijdag: 14:00-17:30
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: 12:00-17:00

Bedrijfsgegevens

Openingstijden kantoor:
Ma t/m vrij van 08:30 t/m 17:30

Openingstijden winkel:
Maandag en Dinsdag gesloten
Wo t/m Vrij: van 8:30 t/m 17:00
Zaterdag: van 10;00 tot 17:00
Zondag: van 12:00 tot 17:00

Openingstijden Webwinkel:
Ma t/m vrij: van 8:30 t/m 17:00

IBAN: NL29RABO0144188287
BIC: RABONL2U
KvK: 24276264
BTW: NL001624630B86